Subject: SA Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu koosoleku teade
From: Jõulumäe Tervisespordikeskus <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 09:45:51 +0300

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 76. koosolek toimub
15.10.2024 algusega kell 11 Jõulumäel.

Koosoleku päevakord:

1) Sissejuhatus ja koosoleku päevakorra kinnitamine

2) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus 2024. aasta esimese üheksa kuu
ülevaade, kinnitatud investeeringutegevustest ja hangetest

3) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus arendus- ja turundustegevuste
plaanide ülevaade ning kinnitamine

4) Sõiduauto kasutusrendile võtmine

5) Päevakorda kerkinud küsimused

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.joulumae.ee <http://www.joulumae.ee/>